niedziela, 13 listopada 2011

22 komentarze:

tak Beate widac najbardziej ;D
szkoda że to już koniec. fajnie tu było przez cały ten czas. trzymam za Was kciuki dziewczyny ;)dla mnie już wygrałyście

Szczerze: nie myślełem, że tak świetnie poprowadzicie blog! Świetna robota!
Widze, dziewczyny troszkę niewyraźne po wczorajszym wieczorze:P

Ta, ale tylko t r o s z k ę :D

Super blog ! Widać że włożyłyście w to dużo pracy i czasu (!)
Śledziłam wasze wpisy na bieżąco i jestem pod wrażeniem ! :)
REWELACJA !

"No nie wim" :D Jesteście genialne! :)

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Szkoda że to już koniec, ale z drugiej strony dobrze, bo ile można czekać na wygraną. Wszystkie wpisy dobre, tylko nic o Bielewie nie było. Jedyny minus tego bloga. :>

Bo Bielewo nie potrafi korzystać ;)

Dziewczynki, zaszalałyście z tym filmikiem, dziękuję za pozdrowienia.
A Beatkę jak widać na końcu, hehe, ekstra.

Tak widać bardzo dużo pracy z blogiem ale świetnie wyszło dziewczyny!!!!

Świetna robota dziewczyny!!!

Blog jest rewelacyjny, szkoda że to już koniec.:/ Trzymam kciuki i mam nadzieje że wygracie!:)

szkoda, szkoda i raz jeszcze szkoda....
może spróbujecie jeszcze z innym blogiem???
trzymam za was kciuki :)

Ekstra dziewczyny! Widać że dużo pracy w tego bloga włożyłyście! Powodzenia :-)

taaa..Beatę najbardziej widać...w końcu czerwone plamy najbardziej rzucają się w oczy :)

no nie wim... pipipipi nasza Natalie Portman w roli głównej :D M.

ahahaha, załóżcie kolejnego bloga! ja chcę Wasze filmiki! ; )

Ta czerwona plama to moja siostra;d

szaloneeee!!!! Beata ale ciebie widać bardziej niż kogokolwiek :D hahah :D krejzoleee! :D kocham was :)

Z jakiego powodu te pożganie nastąpiło.Może mi ktoś wytłumaczyć.

Prześlij komentarz